پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251064
ثبت نام در طرح نهضت ملي مسکن به ۵۸۰ هزار نفر رسيد/ به متقاضيان واجد شرايط پيامک ارسال مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/08/09 09:06:11
نمایش : 1201
يک مقام مسئول گفت: تاکنون ۵۸۰ هزار نفر در طرح نهضت ملي مسکن ثبت نام کرده اند و همزمان با ثبت نام پالايش انجام شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه تا به امروز ۵۸۰ هزار متقاضي در سامانه نهضت ملي مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: از ۲۸ مهر ماه که ثبت نام براي متقاضيان در اين طرح آغاز شده تاکنون ۵۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند و اين ثبت نام همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: همزمان با ثبت نام متقاضيان پالايش و بررسي‌ها انجام شده و در صورت واجد شرايط بودن از طريق پيامک به آن‌ها اعلام مي‌شود.
 
محمود زاده با بيان اينکه فرم ج متقاضيان بايد حتما سبز باشد، اظهار کرد: عدم استفاده از تسهيلات يارانه‌اي دولتي در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکيت خصوصي، متاهل يا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلي خواهد بود.
 
معاون مسکن و ساختمان وزير راه و شهرسازي تصريح کرد: در طرح نهضت ملي مسکن هم همانند ساير طرح‌ها اعتبارات و تامين مالي از دو طريق انجام مي‌شود، به طوري که بخشي از  اعتبارات و منابع مالي از طريق آورده متقاضيان و بخشي هم از طريق تسهيلات است که تامين مي‌شود.
 
محمود زاده با بيان اينکه آورده متقاضيان متناسب با دهک‌هاي مختلف جامعه متفاوت است،  افزود: افراد با توجه به شهري که در آنجا واحد خود را انتخاب کردند، آورده شان تعيين مي‌شود که متناسب با  اراضي و يا طبقه‌اي که ساکن هستند، اين آورده‌ها کم يا زياد مي‌شود.
 
او يادآور شد: تسهيلاتي که براي متقاضيان طرح نهضت ملي مسکن در نظر گرفته شده از ۲۰۰ تا ۴۵۰ ميليون تومان  متفاوت است که در شوراي عالي مسکن و شوراي پول و اعتبار اين موضوع بررسي مي‌شود.
 
۸۳ هزار نفر موفق به دريافت تسهيلات وديعه مسکن شدند
 
معاون مسکن و ساختمان وزير راه و شهرسازي در ادامه درباره آخرين وضعيت وام وديعه مسکن هم گفت: تاکنون يک ميليون و ۵۱۰ هزار نفر در اين طرح ثبت نام کرده و از اين تعداد ۵۵۰ هزار متقاضي هم اطلاعات خود را تکميل  و وزارت راه و شهرسازي اسامي آن‌ها را به بانک‌ها براي دريافت تسهيلات ارسال کرده است که از اين تعداد هم ۸۳ هزار نفر موفق به دريافت تسهيلات شده اند.
 
محمود زاده با بيان اينکه طبق تصميم ستاد ملي مقابله با کرونا متقاضيان تا پايان آذر ماه فرصت دارند که براي وام وديعه مسکن ثبت نام کنند، افزود: طبق  تصميم ستاد هم بانک‌ها فرصت دارند تا پايان بهمن ماه تسهيلات را به متقاضياني که اسامي آن‌ها ارسال شده و واجد شرايط هستند پرداخت کنند.
 
او در پايان اظهار کرد: تاکنون مذاکرات و نامه نگاري بسيار زيادي با بانک‌ها براي پرداخت هرچه سريع تر تسهيلات و همچنين همکاري لازم با متقاضيان صورت گرفته که اميدوار هستيم که اقدامات لازم هم در اين زمينه صورت گيرد.
 
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html